Holdoversigt for alle

 

    TIDSPUNKT INSTRUKTØR
 
MANDAG

 

 

 

 
 

+ YOGA FOR ALLE. (Blide hensyntagende YIN yoga øvelser som alle kan være med til. Der benyttes bla. posters, bloks og tæpper)

 

08.30-09.30 LARS-HENRIK DAHLBERG
 

+ STOR BOLD HOLD (div. øv. med egen hånd/krops-vægt ifm boldt.Bund niv op fra gulv. Top niv. for alle til max belast.)

 

10.30-11.30 JENS PETER
 

+ OSTEOPOROSE HOLD.(Vi træner kondition-styrke/stabilitet-balance og koordination i forhold til osteoporoseprincipper. Man skal selv komme op og ned fra gulv)

 

11.30-12.30 LARS-HENRIK DAHLBERG
 

+ FYSIOFLOW stræk af kroppens bindevæv til rolig musik. Vi starter med opvarm.-bindevævsstræk-lille afspænding. timen garanterer en god fornemmelse af mobilitet i kroppen bagefter.

 

13.00-14.00 LENE CHRISTENSEN
 

+ FYSIOFIT indhold : fysiopilates, bindevævsstræk(fysioflow), balance, styrke  og kondition.

 

14.00-15.00 LARS-H. DAHLBERG
 

+ INTRO TIL MOTIONCENTER (sidste mandag i hver mdr.)

 

16.00-16.30 JANNE THULESEN
 

+ RYGHOLD. Træning af alle kroppens muskler med fokus på ryg og kernemusk. Timener for dig som gerne vil have en stærk ryg eller bare en god træning.

 

17.00-18-00 NINA
  + YOGA 18-00-18.30         NINA
  TIRSDAG

 

 
 

+ FYSIO  TAI CHI  Rolige øvelser i roligt sind.  Med fokus på at forbedre din  balance (indre og ydre), styrker og smidiggører  dine ben. Træner din koordination og koncentrationen.  Du vil lærer at bevæge og holde din ryg, skuldre , knæ og ankler rigtigt  og bevæge dine led roligt og afslappet , så du undgår at spænde unødigt. Vejrtrækningen er ligeledes en forudsætning i Tai Chi træningen. 

 

10.00-11.00 LARS-H. DAHLBERG
 

+ STYRKE-STABILITET-KONDITION-BALANCE. Vi træner hele kroppen med forskellige redskaber i forskellige udgangsstillinger. Vi starter i motioncenteret  en ½ time. Efterfølgende en ½ time i træningssalen fra d 28/4

 
10.30-11.30 JENS PETER
 

+ PILATES.(stabiliserende træning fpr kernemuskulaturen med fokus på inderste mave og rygmuskler og bækkenbund. Vi arbejder med forskellige redskaber og stående-siddende-liggende. Man skal selv komme op og ned fra gulv)

 

11.30-12.30 LENE CHRISTENSEN
 

+ GOLF/RYGHOLD (hovedfokus træning af lokale og globale muskelgrupper. Bund niv op fra gulv flere gange. Top niv. ikke elite, men genelel god træ for kroppen.

 

15.30-16.30 JENS PETER
 
+ FITNESS DANS.  En fantastisk time som garanterer sved på panden og højt humør. Alle kan være med.  
16.30-17.30 ANYA WENDELBOE
       
 

ONSDAGE

   
       
 

+ MORGENTRÆNING (stræk,styrke og puls)

9.00-10.00 LARS-H. DAHLBERG
  NAKKE OG SKULDER TRÆN. vI har hver gang lidt teori relateret til nak./skulder/øvre ryg. Bagefter mob/stab/styrke  for nakke skulder. Vi træner stående-siddende-liggende 11.00-12.00 LENE CHRISTENSEN
  + PULS OG STYRKE (let) 12.00-12.30 JANNE THULESEN
  + PILATES. Timen er bygget op omkring core/kernemusk. de dybe mave/ryg musk. Der trænes i forskellige udgangstillinger og med forskellige redskaber. 16.30-17.30

SARA H.

 

  + RYGTRÆNING.(Vi træner i mange forskellige udgangsstillinger med fokus på korrekt holdning af rygsøjlen. Vi bruger forskellige redskaber. Man skal selv komme op og ned fra gulv. 17.30-18.30 LENE CHRISTENSEN
       
  TORSDAG    
 

 

        
 

+ YOGA dynamiske yogaøvelser med solhilsner og klas. yogastillinger. Afsluttes med afspænding. Der vil være mulighed for at tilpasse niveauet, så det passer til deltagerne.

 

08.00-09.00 LENE CHRISTENSEN
 

LET GYMNASTIK. dejlig sammensat time med balance,kondition, stabilitet og styrke.Træningen er for alle.

 

09.00-10.00 LENE CHRISTENSEN
 

FUNKTIONEL TRÆNING FOR 'RIGTIGE MÆND` (hver 14 dag)øv. for hele kroppen.fokus på lokale muskler. start nedenunder. men ofte ovenpå senere på timen

 

10.00-11.00 JENS PETER
 

+ FYSIOFIT. indhold: fysiopilates, bindevævsstræk (fysioflow), balance, styrke og kondition.

 

11.30-12.30 LARS-H. DAHLBERG
 

 

 

   
 

+ PULS OG STYRKE (hård træning som alle normalt fungerende kan være med på. Øv foregår hovedsaligt med 1 minuts interval. bund niv alm. motionist Top niv kan nemt progredieres til alle niv.eauer.

 

16.30-17.30

NINA

 

  + FITNESS DANS. En fantastisk time som garanterer sved på panden og højt humør. Alle kan være med. 17.30-18.30 ANJA WENDELBO
       
 

FREDAG.

   
       
 

+YOGA FOR ALLE (Blide Yin yoga øvelser alle kan være med til )

 

08.00-09.00 LENE CHRISTENSEN
 

+OSTEOPOROSE HOLD.(Vi træner kondition-styrke/stabilitet-balance-koordination i.f.t osteoporoseprincipperne. Man skal selv komme op og ned fra gulv)

 

10.00-11.00

LENE CHRISTENSEN

 

+ SKLEROSE (Div. øvelser med fokus på stabilitet og hård styrketræ. for at få trænet nervebanerne. Bund niv. man skal kom-me op fra gulvet selv, flere gange. Top niv. kan nemt progredieres til at passe alle niv.

 

11.00-12.00     JENS PETER
 

 

          
       
       
       
 

 

 

 

 

Når du er medlem og har betalt kan du tilmelde dig online booking

 derefter kan du logge ind og booke din næste træning.  Start  her

Hvis du ikke er betalende medlem endnu. Kan du få en gratis prøvetime, hvis du ringer eller skriver en mail til os.

<p><a href="https://vpn.complimentawork.dk/cgi-bin/WebObjects/CamTeamPortal.woa/wa/login?clinicPk=00000A00CA09000007DC06000000017DE0ED8E71F245FF1C">Booking Online</a></p>