Du kan se vores holdoversigt nedenunder eller i vores brochure.

Holdoversigt for alle

 

  HOLD TIDSPUNKT INSTRUKTØR
   
 

MANDAG

 
  YOGA FOR ALLE. (Blide Yin yoga øvelser som alle kan være med til) 08.30-09.30 CLARA
  STOR BOLDT HOLD (div. øv. med egen hånd/krops-vægt ifm boldt.Bund niv op fra gulv. Top niv. for alle til max belast.) 10.30-11.30 JENS PETER
  OSTEOPOROSE HOLD.(Vi træner kondition-styrke/stabilitet-balance og koordination i forhold til osteoporoseprincipper. Man skal selv komme op og ned fra gulv) 11.30-12.30 LARS-HENRIK DAHLBERG
  FYSIOFLOW 13.00-14.00 LENE CHRISTENSEN
  FYSIOFIT indhold : fysiopilates, bindevævsstræk(fysioflow), balance, styrke  og kondition. 14.00-15.00 LARS-H. DAHLBERG
 

INTRO TIL MOTIONCENTER (sidste mandag i hver mdr.)

16.00-16.30 JANNE THULESEN
 

RYGHOLD

17.00-18-00 CAMILLA
       
  TIRSDAG

 

 
  FYSIO  TAI CHI  (Rolige øvelser i roligt sind.  Med fokus på at forbedre din  balance (indre og ydre),  afslapning under bevægelse,  vejrtrækningen og bevægelse "uden smerte". 10.00-11.00 LARS-H. DAHLBERG
 

KOL/HJERTE- (styrke,balance/stabilitet første ½ time,så selvtræning 15 min og slutte med cirkeltræ i motioncenteret.)

bund niv. klare sig uden hjælp og forstå instruktion. ingen øv på gulv. Top niv. normalfungerende i hverdagen,holdet er for let.)

 
11.00-12.00 JENS PETER
  PILATES.(stabiliserende træning fpr kernemuskulaturen med fokus på inderste mave og rygmuskler og bækkenbund. Vi arbejder med forskellige redskaber og stående-siddende-liggende. Man skal selv komme op og ned fra gulv) 11.30-12.30 LENE CHRISTENSEN
  GOLF/RYGHOLD-(hovedfokus træning af lokale og globale muskelgrupper. Bund niv op fra gulv flere gange. Top niv. ikke elite, men genelel god træ for kroppen. 15.30-16.30 JENS PETER
 
ZUMBA FOR ALLE  
16.30-17.30 ANYA WENDELBOE
       
 

ONSDAGE

   
  YOGA BEGYNDER/LET ØVET. (Blide yin yoga øvelser som alle kan være med til) 08.00-09.00 CLARA
 

MORGENTRÆNING (stræk,styrke og puls)

9.00-10.00 LARS-H. DAHLBERG
  NAKKE OG SKULDER TRÆN. 11.00-12.00 LENE CHRISTENSEN
  PULS OG STYRKE (let) 12.00-12.30 JANNE THULESEN
  PILATES. 16.30-17.30

SARAH.

 

  RYGTRÆNING.(Vi træner i mange forskellige udgangsstillinger med fokus på korrekt holdning af rygsøjlen. Vi bruger forskellige redskaber. Man skal selv komme op og ned fra gulv. 17.30-18.30 LENE CHRISTENSEN
  FYSIOYOGA.( yogatimen starter med blid opvarmning, efterfulgt af yogaøvelser og slutter med dejlig afspænding) 18.30-19..30 SARA MUNCH
       
 

TORSDAGE

        
  YOGA dynamiske yogaøvelser med solhilsner og klas. yogastillinger. Afsluttes med afspænding. Der vil være mulighed for at tilpasse niveauet, så det passer til deltagerne. 08.00-09.00 LENE CHRISTENSEN
  LET GYMNASTIK 09.00-10.00 LENE CHRISTENSEN
  FUNKTIONEL TRÆNING FOR 'RIGTIGE MÆND` (hver 14 dag)øv. for hele kroppen.fokus på lokale muskler. start nedenunder. men ofte ovenpå senere på timen 10.00-11.00 JENS PETER
  FYSIOFIT. indhold: fysiopilates, bindevævsstræk (fysioflow), balance, styrke og kondition. 11.30-12.30 LARS-H. DAHLBERG
  FYSIO TAI CHI - (Rolige øvelser i roligt sind. Med fokus på at forbedre din balance (indre og ydre), sind/krops bevidshed, afslapning under bevægelse, vejrtrækningens kvaliteter og bevægelse "uden smerte". 13.00-14.00 LARS-H. DAHLBERG
  PULS OG STYRKE (hård træning som alle normalt fungerende kan være med på. Øv foregår hovedsaligt med 1 minuts interval. bund niv alm. motionist Top niv kan nemt progredieres til alle niv.eauer. 16.30-17.30

JENS PETER

KARSTENSKOV

       
  FREDAG    
 

YOGA FOR ALLE.( Blide Yin yoga øvelser alle kan være med til)

08-00.09.00 LENE CHRISTENSSEN
  OSTEOPOROSE HOLD. (Vi træner kondition-styrke/stabilitet-balance-koordination i forhold til osteoporoseprincipperne. Man skal selv komme op og ned fra gulv) 10.00-11.00 LENE CHRISTENSEN
  SKLEROSE (DIv. øvelser med fokus på stabilitet og hård styrketræ for at få trænet nervebanerne. Bund niv. man skal komme op fra gulvet selv, flere gange Top niv Kan nemt progredieres til at passe alle niveauer)  11.00-12-00 JENS PETER
  MAVE/BALDE/LÅR træning med forskellige redskaber som stor boldt- elastikker m.m Fokus på coretræning og bækkenbund. opstart d 7 januar 16.30-17.30

CAMILLA

       
 

LØRDAGE

   
       
       
       
 

 

 

 

 

Når du er medlem og har betalt kan du tilmelde dig online booking

 derefter kan du logge ind og booke din næste træning.  Start  her

Hvis du ikke er betalende medlem endnu. Kan du få en gratis prøvetime, hvis du ringer eller skriver en mail til os.